FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

luni, 20 iunie 2016

Toate la timpul lor

Mami, iti place rochita mea?
E frumoasa, sigur ca-mi place.
Cand o sa fii mica sa-ti cumperi si tu una la fel!

....

Matei, uite, vezi? Iti place geanta mea mov cu Elsa? 
Da, e frumoasa, arati bine cu ea.
Cand o sa fii fetita, sa-i spui lu' Mami sa-ti cumpere si tie una la fel! 

....in sfarsit, fata mea a inteles ca toate se intampla la timpul lor!

Si fiindca veni vorba de toate la timpul lor, a venit timpul vacantei, in 2 zile inghesuim familia in masina si luam drumul Greciei. Abia astept. Intre timp, insa, ma canonesc cu bagajele, motiv pentru care in seara asta am avut o discutie neprincipiala cu privire la ce doreste Pimpesimea sa imbrace pe post de pijama, pe caldurile astea. Cum ea dorea un anume maieu cu bretele cu un pui desenat pe el, maieu care era, evident, ud pe franghie in balcon, am incercat s-o incant cu un alt maieu, bleu. Adica albastru deschis. Dupa ce am inregistrat o rasunatoare si bine-meritata victorie, o aud anuntandu-l pe frac-su: 
Vezi, Matei, ce maieu am? E bleooi! Bleoi inseamna primul albastru. Ca el a deschis. 

Noapte racoroasa, Boieri Dumneavoastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...