FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

joi, 30 iunie 2016

Thassos ziua 2 - Salonikios Beach si Taverna Skidia

Greu, tare greu cu netul in Thassos, dar nu ma vait c stiam asta de anii trecuti. Aici e de distractie si relaxare, nu de incins netul....

Azi dimineata, desi kinderii au dat trezirea pe la 8, am ajuns pe plaja abia pe la 11. Ca mai intai am vrut la Livadi dar am poposit, in cele din urma, la Salonikios. O plaja mica, in SE insulei, cu amenajari originale. Sezlonguri din europaleti si umbrare din bete de lemn puse in patrate si completate cu prelate. Oferite gratuit daca faceti consumatie de min 10 euro de la barul aflat intr-o rulota din care se aude muzica faina.
Plaja are nisip grosier iar fundul apei e pietros stancos. Apa clara, numai buna de scufundari. Linistita si deloc aglomerata, partial umbrita de copaci, daca bate si un pic de briza e alegerea perfecta pentru o zi de leneveala si balaceala.

De pranz am mers la Schidia, o taverna aflata pe plaja - un fel de a spune, ca e o plaja stancoasa, numa pietre si pini, apa albastra si briza marii.

Aici consumatia e deja traditie la noi. Fasole in sos tomat:

Baby fish prajiti - au mers repede ca sticksurile, mai ales cu vinul casei, alb, rece: 

Si, desigur, caracatita fripta, cu un sos de otet balsamic: 

Foarte bune toate cele, mai ales mancate la umbra si racoare. Desertul a fost din partea casei, budinca cu gris. Am mai baut o cafea fiarta pe plita si am luat calea inapoi spre Skala Potamia.
Seara a fost cu scalda prelungita loco, in apa clara, lina si netulburata. Dar cu oarece peripetii ca pe la 7 s-a luat curentul in toata insula. Dupa ce am scos care ce avea, lanterne, lumanari, chibrituri, etc, a venit si curentul.

Seara racoroasa va doresc, Boieri Dumneavoastra, si va povestesc si maine. Despre alta plaja. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...