FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

joi, 23 iunie 2016

Jurnal de bord - Grecia in direct

A venit, Boieri Dumneavoastra, a venit! Ea, vacanta, a venit. Era si cazul, ca uleiul de masline se terminase de ceva timp si muream de dorul Greciei. Asa ca a venit, dupa 3 zile de alergat capii, facut liste si bagaje, adunat, indesat, vidat, organizat, etc, in sfarsit s-a intamplat: aseara la 11 am indesat, nu fara greutate, ultimele chestii in masina, am imbracat copiii, Pimpesa si-a luat geanta mov cu Elsa,
plina cu pimpese mici si ochelari rooooz de inot si am taiat-o.

Am iesit din tara pe la Giurgiu, unde am asteptat lejer vreo 20-30 min sa intram pe pod.
Dupa ce am intrat pe pod, a merd struna. La 1.05 ieseam din Ruse si la drum. Drum intins si cu spor ca vizogotii dormeau dulce fiecare la locul lui, tati conducea nestingherit si eu asiguram functia de copilot. 
Acu mai avem 70 km pana la Kulata, trecerea spre Grecia. 


Mai povestim, s-aveti o zi cu spor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...