FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

joi, 24 iulie 2014

stressssssssssssssss

Cam cum va dati seama ca v-a ajuns stresul si oboseala, Boieri Dumneavoastra?
Pai cand iti dai seama ca ai pus hainele copilului la gunoi si pampersul folosit in cosul de rufe murdare, ar fi un indiciu.
Sau cand te dai pe par cu Pronto, ca l-ai confundat cu fixativul.
Incercarea (fara succes) de a deschide usa de la lift cu cheile de la casa iar ar fi un semnal.
Sau sa te urci in taxi si in clipa aia sa uiti COMPLET adresa gradinitei de unde vrei sa iti iei repede-repejor odrasla.
Ei? Domniile Voastre ce povesti aveti? (eu clar am mai multe dar acusi nu-mi aduc aminte de toate).

6 comentarii:

  1. :))))))))))))) ce dulce! :)))))
    Am si eu o gramada, dar nu mi le amintesc acum :))
    Uite ca totusi...ieri dimineata am facut o pizza si cum tot era cuptorul incins, si cu gand sa fac vegeta de casa, zic - ia sa usuc eu niste patrunjel si telina (frunze).
    Am pus in cuptor...si pus a fost! :)))
    Si simteam miros, dar gandeam - hai ma ca pizza aia am scos-o si altceva nu am pus!!! :)))))
    Negru se facu! :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunoastem...asa am pus eu niste orez sa-l fierb la aburi (in premiera) acu vreo 2 sapt. Ghemotoaka era nitel bolnava asa ca timpul de somn-in-brate era peste medie....si se agita din somnul de pranz, si ia-o in brate, si atipesc cu ea pe mine...si deodata incep sa salivez...mirosea asaaaa, a ceva bun....numai ca n-a durat mult, in curand mirosea a ceva ars. Zic: ce ti-e si cu vecinii astia, ce-or gati frate de miroase cand a bun cand a ars? Evident ca era cratita mea de fiert la aburi, din care apa se evaporase demuuuuult......

      Ștergere
  2. Cand pui telefonul in congelator si te prinzi abia peste multe ore?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sorry, dar nu pot decat sa...rad :)))))
    Tare de tot, mai ales faza cu Pronto !

    V-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai de ras e, normal. Ca daca te apuci de plans, nu te mai opresti :))))

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...