FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

marți, 9 octombrie 2012

O revelatie: milk shake cu banane si vanilie

Da, stiu, nu e nici o noutate, n-am inventat eu roata sau, cum se spunea in copilarie, apa fiarta, insa daca nu le-avem cu mecii si beuturile cumparate pentru copchil (c-al meu bea suc de muguri de brad si ceai de sunatoare, maximul de dezmat e sa puna apa acidulata la sucul de brad...) nu prea am gustat milk shake-ul de care e vorba.

Azi insa am fost la dr (niscai viroza, nimic grav) si i s-a recomandat, pe langa tratamentul de rigoare, usurel dealtfel, si multe lichide. Al meu de colo cu gura ca el ceai de sunatoare. Dar Dna Doctor i-a precizat ca ar prefera ceva mai vitaminizant, un fresh de portocale, un milk shake cu banane facut in casa, a? nu ti-ar placea?

Pai si ce credeti, nici n-am ajuns bine in cartier ca deja aveam lista de cumparaturi, ca daca a zis Dna Doctor portocale si banane, apoi portocale si banane cumparam, ce parere ai?  Daca vream eu sa merg in piata, fara planfiicare, sa iau ceva, era greu de convins....

No si venim acasa, domnu' se relaxeaza en camera lui si io m-am apucat de treaba. Milk shake de banane:
- 1 banana bine coapta
- 1 cana de lapte
- 1 pliculet zahar vanilat
- frunze de menta pt decor

Banana se taie felii, laptele sa incalzeste un pic (ca pt baita copilului :)) ) si se blenderuiesc impreuna cu zaharul vanilat.
Se pune intr-un pahar ochios, se doteaza cu un pai si se decoreaza cu o frunza de menta.

... si copilu meu care nu mai pusese gura pe banane de ani de zile, a baut juma de pahar dintr-o sorbitura, plescaind satisfacut: ma, dar bun mai e!

Cum ziceam, nu e cine stie ce reteta, e doar o idee de care, poate, ati uitat, si v-o ajuta sa mai incantatii kinderii mofturosi.

Seara frumoasa, Boieri Dumneavoastra, si paziti-va de virusi ca venira cu toamna.


5 comentarii:

  1. Tu doamna , reteta ,nereteta , eu nu am facut in viata mea milk shake da asta de banane sau de nici un alt fruct , desi blender estem si vointa se gaseste.Asa ca ma bucur sa aflu ca nu e greu de realizat si treaba cu laptele caldut , nu mi-ar fi trecut prin scafarlie...
    Sa va doresc multa sanatate tuturor si insanatosire grabnica voinicului!

    PS. si la noi...dam cu "electromicina"...toamna asta,bay frate!... :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de urari. Noi am scapat de 'micine deocamdata, desi de aseara ma luara si pe mine starea de gripa si pare mai serios ca la copil. Om vedea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. merci, Dia, sanatate si voua, ca toamna+colectivitatea rezulta oarece raceli, bag seama...trag nadejde sa le trecem usor, cu totii!
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Eu multi ani nu am baut asa ceva gandindu-ma ca e scarbos.Cand vedeam in jurul meu ca se bea asa ceva chiar imi puneam intrebarea cum pot??? Pana cand mi-am zis sa incerc si eu totusi sa gust si de atunci am milkshake cu banane in meniu din cand in cand :)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...