FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

vineri, 27 aprilie 2012

Cutiuta Friday Box :))

...adica azi dimineata m-a apucat fantezia sa vorbesc cu fi-miu in engleza si de unde eu i-am intins cutia si i-am zis "Friday Box" el mi-a raspuns, foarte frumos si educat "Mami, multumesc ca mi-ai pus FridayBox la cutiuta! Aaaa, ce mancare e asta??"

Asa ca FridayBoxu din cutiuta de azi contine:
Sandvis din felii de paine unse cu pate-ul de vi l-am povestit ieri, felii de masline Kalamata si feliute subtiri de cascaval + salata de ananas baby cubulete cu zahar brun si menta + un ou de ciocolata ramas de la sarbatori + 1 mar bot de iepure.

We frumos Boieri Dumneavoastra si 1 Mai muncitoresc fericit, care pe la gratare, care pe la mare, care pe unde o-ti fi! Ca doar n-om sarbatori prin munca, a?


2 comentarii:

  1. Trebuie sa fie tare multumit cu asa bunatati.Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. eh..azi a ras salatica si doar a scobit nitel din sandvis...ii cam racit si deficitar la poohte. Dar isi revine el. We frummos.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...